Witam!
Odpiszę w wielkim skrócie i uproszczeniu jak respektowana jest gwarancja w naszym sklepie:
Gwarancja obejmuje wszystkie elementy jeśli chodzi o wady fabryczne.
Przykładowo, jeśli otrzymany monocykl miałby pęknięty pedał czy zniszczoną obudowę, to oczywiście gwarancji podlega.
Gwarancją nie są objęte usterki i uszkodzenia, których przyczyną nie jest wada produktu. Innymi słowy, gwarancja nie obejmuje uszkodzeń i usterek dokonanych podczas użytkowania, takich jak np. gdybyś sam rozbił obudowę (tzw. uszkodzenie mechaniczne), czy po prostu ją porysował (tzw. normalne zużycie).
Gwarancja nie obejmuje także użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem (np. zanurzanie urządzenia w wodzie; jazda w dwie osoby), czy nieautoryzowanej ingerencji (np. wykonywanie w okresie gwarancji napraw przez osobę lub podmiot do tego nieupoważniony).
Na części, na które użytkownik praktycznie nie ma wpływu, czyli silnik, płytę główną i akumulatory gwarancja jest cały czas (z wykluczeniem uszkodzeń mechanicznych niewynikających z wady produktu).
Można ją jednak stracić np. podłączając nieoryginalne akumulatory zamiast lub dodatkowo do otrzymanych, czy też zwyczajnie "grzebiąc" w elektronice, rozkręcając silnik czy wpływając w inny sposób na konstrukcję silnika (np. wgrywając inny sterownik).
Możesz natomiast bez obaw ściągać obudowę np. w celu wymiany opony - u nas takie koło nadal podlega gwarancji, w przeciwieństwie do niektórych sklepów.Co do modyfikowania obudowy to wszystko zależy od tego
czy taka modyfikacja będzie ingerencją w konstrukcję urządzenia, czy wpłynie na bezpieczeństwo jego użytkowania i zużycie innych części.
Na pewno nie ma problemu z przemalowaniem obudowy, obklejeniem jej, czy wymianą na inną
oryginalną (to jest istotne), a także z wymianą gum w pedałach np. na papier ścierny. Są to tzw. modyfikacje nieingerujące w konstrukcję urządzenia.
Co dokładnie zamierzasz zrobić?---
Jeśli chodzi o dane właściciela, to są one identyczne z danymi osoby zamawiającej (a nie osoby, do której towar jest wysyłany), chyba że podczas składania zamówienia zaznaczono inaczej.
Tym się jednak nie przejmuj - jeśli chcesz zmienić dane na swoje własne, wystarczy że osoba zamawiająca napisze nam o tym na
sklep@elektrycznemonocykle.pl i zmienimy to w 5 minut w bazie danych.
Zawsze masz możliwość zmiany tych danych lub ich usunięcia.
Pozdrawiam