Okres gwarancji
Wszystkie produkty objęte są 2-letnią gwarancją, liczoną od momentu dostarczenia przesyłki.
Zakres obejmowania gwarancji
Gwarancją objęte są wszystkie podzespoły elektrycznych monocykli, w tym również płyta główna, akumulatory (pod warunkiem korzystania wyłącznie z oryginalnej ładowarki) oraz silnik.
Gwarancja nie obejmuje elementów podlegających szybkiej eksploatacji (np. dętka, opona), za wyjątkiem wad fabrycznych.
Warunki zgłoszenia reklamacji
Podczas odbioru zakupionego towaru, pod wskazanym adresem, należy przy kurierze sprawdzić, czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (wgnieceń, otarć, rys itp.). W razie ich stwierdzenia w obecności pracownika firmy dostawczej należy sporządzić protokół szkody i nie przyjmować uszkodzonego produktu.
Zgłoszenie uszkodzenia podczas dostawy
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków zawartości przesyłki, spisz protokół szkody kurierskiej.
Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.
Zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji
Zgłoszenia reklamacyjne należy składać poprzez nasz system zgłoszeniowy on-line (link).
W momencie zgłaszania reklamacji należy przedstawić:
- numer seryjny elektrycznego monocykla,
- szczegóły reklamacji (co i dlaczego reklamujemy, kiedy miało miejsce reklamowane zdarzenie, okoliczności uzasadniające reklamację).
Po zgłoszeniu zostanie wysłana do Państwa osobna wiadomość z etykietą, którą należy wydrukować i nakleić na przygotowaną paczkę dla kuriera (gwarancja door-to-door). Nie należy nadawać przesyłki we własnym zakresie.
W przypadku krajów, w których gwarancja door-to-door nie jest dostępna, przed otrzymaniem etykiety dostarczony zostanie link do uiszczenia płatności za przesyłkę.
Odsyłana paczka powinna zawierać:
- elektryczny monocykl - czysty i zabezpieczony (najlepiej oryginalnie),
- ładowarkę,
- dodatkowe części zestawu (np. bezpiecznik, jeśli był w zestawie).
Uwaga! Jeśli brakować będzie jakiejkolwiek części zestawu, klient zobowiązany jest dosłać brakujące elementy na własny koszt, przesyłką ubezpieczoną.
Gwarancja door-to-door
Gwarancją door-to-door objęta jest większość krajów Unii Europejskiej. W ramach usługi, kurier odbiera urządzenie od klienta i dostarcza do naszego serwisu, po czym zwraca klientowi naprawione urządzenie. Wszystko to odbywa się bez kosztów ze strony klienta.
Kraje objęte bezpłatną gwarancją door to door:
- Polska.
W pozostałych krajach klient ponosi koszt przesyłki wg cennika.
Czas naprawy gwarancyjnej
Zgodnie z prawem, przysługuje nam czas do 14 dni na diagnozę usterki i decyzję o akceptacji lub odmowie naprawy gwarancyjnej. Po akceptacji naprawy, przysługuje nam dodatkowe 14 dni na wykonanie napraw. W 90% przypadków proces ten odbywa się jednak znacznie szybciej - zazwyczaj w ciągu kilku dni, wliczając diagnozę usterki.
W przypadku uszkodzeń nie objętych gwarancją (np. uszkodzenia mechaniczne), klient otrzymuje do akceptacji wycenę napraw, wraz z częściami do wymiany. W tym przypadku, uszkodzone części zwracane są z powrotem klientowi.
Unieważnienie gwarancji
Gwarancja zostaje unieważniona w przypadku:
- Uszkodzeń powstałych poprzez użycie nieoryginalnej ładowarki, czy wadliwej sieci energetycznej (w tym niezgodnym parametrom napięcia i częstotliwości w porównaniu do oznaczonych na ładowarce),
- Naruszenia technicznej konstrukcji urządzenia (modyfikacje urządzenia mogące wpływać na bezpieczeństwo użytkowania, czy samo działanie urządzenia),
- Uszkodzeń powstałych wskutek nieprawidłowego korzystania z urządzenia (np. uszkodzenia mechaniczne, zalanie urządzenia itp.).
Przykładowe czynności, które nie powodują unieważnienia gwarancji: przemalowanie obudowy urządzenia, obklejenie obudowy urządzenia, wymiana dętki, wymiana opony.